My Blue Thunder Heart’s BLOG

Archive for Oktober 31st, 2009

ini postingan yang maksain lucu banget dan blue suka aza…………ehhehee

Aduh! mau ngomong ape lagi gue kalo bokapnye si momon tahu tentang kejadian yang telah gue alami beberapa hari ini? gue pusing teramat pusing. sumpeh, gue pikir bahkan ada tragedi yang lebih hebat dibandingkan dengan kabar kenaikkan harga bbm, listrik. Apalagi menjelang hare puase nanti pusing…………Bah! mesti gimana yah gue ngomong kalo bokapnye tanya tanya persoalan itu.

Tidak! gue mesti bersikap jantan dan menunjukkan kalao gue mau bertanggung jawab atas perbuatan yang telah gue lakukan tempo hari. Gue mesti hadapin dan berjiwa lapang. Due kagak boleh takut. Gue mesti berani. Gue kagak boleh lari dari kenyataan apalagi sampe lari kerumah bu Rt, bu rw dan ibu ibu yang lainnya,  tuk minta makan dan uang……… kagak bakalan gue lakuin, (kagak nyambung kali)

Mau kagak mau gue mesti ngadepin tuh muka bokapnye yg ganteng kagak jelek juga kagak jauh beda ame aye sendirian! persoalan ini harus selesaikan dengan bijak dan kagak ada pertumpahan darah tentunye. Gue percaye kalo bokapnye kagak bakalan mareh. Meski anaknye telah gue duain. Meski si puji sering kesal dan nangis nangis terus melihat gue selingkuh dengan yang lain. Gue…………

“Firaunnnnnnnnnnnnnnnn!’ jerit babeh

nama saye Firaumsyah, beh! bukan Firaun.

kagak penting dan kagak jadi masaleh bagi babeh, kalo babeh manggil lho firaun emang kenape? lho mau mareh same babeh?

bukan begitu beh, saye cume ngebetulin aje name aye. kan nyak dan babe ayeh juga udeh nyari nyari wangsit tuk name itu, beh! malah pake acare bikin bubur merah, bubur putih, bubur kacang ijo, bubur ayam pake telur puyuh terus ame pake sate ayam, sate amplea pake kerupuk, emping dan juga kagak ketinggalan sambel kacangnye …..beh de jamin enak deh beh……..

Firaunnnnnnnnnnnnnnn

kenape lagi beh?

kagak useh lho jelasin tuh bubur, babeh tambah pusing.

terus lagi mane,beh?

babeh mau lho jujur ame babeh tentang kabar yang babeh dengar kalo lho tuh udeh mulai dekat dekat ame tuh selingkuhan. ayo bilang?

emang bikin babeh pusing ape?

goblok lho. Ya iyalah masa ya iya dong.

wih babe gaul nich ceritanye

kagak penting. cepat jelasin ke babeh persoalan ntuh, lagian kalo lho slingkuh ape lho udeh kagak cinte ame anak babeh, kan lho baru due hari yang lalu menikah dengan anak babeh.

kagak useh dipikirin kali beh

enak aje lho omong. emang aye bukan manusia ape kagak mikirin persoalan anak babeh sendiri. lho tuh udeh bikin anak babeh nangis terus. pokoknye lho harus tinggalin si…..

si manis beh, namanye

iye, si manis ntuh.

Babeh mareh nih ceritanye

ya iyalah

babe cemburu

iya iyalah bego

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

beh…..kenape lho malah ketawe?

hahahahahahaha

firaunnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Firaumsyah beh, name saye sebenarnye.

Kagak penting!

ya  udah deh aye jelasin dulu tetang si manis itu. sebenarnya yang namanye si manis ntuh cuma………….

cuma ape?

ya cuma sebuah laptop beh. Aye kalau udeh duduk berhadapan dengan laptot aye sampe lupa ame waktu bahkan ame istri aye sendiri. Aye lupa kalo aye belum kasih tahu ke anak babeh kalao hobi aye ntuh  suka main ame laptop ane sendiri.

……….

kanape,beh?

ya udah kalo gitu persoalannya ntar babeh kasih tahu ke istri lho masalah ini. sekarang lho harus……..

harus ape lagi, beh?

ya ntuh tadi. lho kan tadi cerita tentang masalah bubur bubur, babeh jadi pingin makan bubur yang lho ceritain tadi.

bubur merah ame bubur putih, beh?

ya kagak cuma itu, babeh juga mau bubur kasang ijo, bubur ayam pake telur pake sate ayam pake sate amplea dan……………………….

gedubrak!@!#$%

Iklan

arsip bluethunderheart

my blue calendar

Oktober 2009
S S R K J S M
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blue Stats

  • 139.450 hits
Iklan